6+3 haftaligim geçtiğimiz Cumartesi bir şiddetli kalça bel ağrısı başladı dayanılmaz kalçamı koparmak istiyorum ilk gebeliğim olduğundan korktum hemen doktora koştum birşey yok çok şükür. 2 gün hiç kipirdamadim yerimden zeytinyağı ile masaj yaptık hafifledi azıcık ama hareket edeyim başlıyor dün gece şuan yine arttı yarın doktor randevum var tekrar soracağım. Ben hergun asidi kaçmış bir soda ve magnezyum içiyorum sanırım sizlerin yorumuna göre hiçbir faydası olmuyor bu konuda… Hepimizin yardımcısı olsun tez zamanda ağrılarımiz gecsin🙏