Mert86 Semmra ilk gebeligimde sezaryen olmasına rağmen eşim girmişti bayılana kadar onu gormem rahatlatmisti beni bunda girmeyecek oğlumla brni bekleyecekler
Pelinerkan3008 Benim eşim de girecek inşallah hatta doktor göbek bağını babasına kestiririz dedi çok mutlu olduk 🥰
Alya_miram Şahsen ben istemem asla hemde ilk kızımda zorunlu sezaryen oldum kendim bile kaldıramam korkuyorum eşim görsün istemem doğumdan sonra yanımda olması yeter gözümü ilk açtığımda o olsun bana yeter