Aloneanqel ElifPeker06 onların ki normal doğum çatır çatır doğuruyorlar arka arkaya. Ameliyat oldum ben ilki sezaryen 1 sene geçti yine hamileyim ve yine sezaryen yine ameliyat yani. Çok korkuyorum 🥺 canım çok acıyor ameliyattan sonra
ElifPeker06 Annekuzusu_Ayaz ablam 4 kilo 200 gr mi ne doğurdu ama sezaryen tabi o bebeğin ordan cikmasi imkansız zaten bide terd dönmüştü zaten
ElifPeker06 Annekuzusu_Ayaz bebek bi doğdu aldığımız takımların hiç birii olmadı bildiğin 2, aylık bebek gibiydi maşallah şimdi 5 yaşında yine doyuramiyoruz 🤣🤣🤣 hehehe