Bussbusss Beybiannesi çizelgeyi sadece tetanoz aşısı için verdi hiç takip etmediler zaten aşırı sorumsuzlar sizden böyle duyunca şaşırdım açıkçası
Beybiannesi Bussbusss hadi ya öyle olması kötü. Bizim doğuma kadar her ayki kontrol var. Yoksa bile artık ara öğren canım orda yaptırmak daha mantıklı
demirrleydi_ Bussbusss Bana herhangi bişey denilmedi geçen ay kan tahlili alındı kan şekerime falan bakıldı ama ne doktorum söyledi test yapalım diye nede sağlık ocağındaki hemşirem sordu yaptırdın mı diye kafama takıldı şuan neden yapılmadığı ya
Bussbusss demirrleydi_ ama kan değerlerinizde şüpheli bir durum görse doktorunuz sizden yaptırmanızı isterdi diye düşünüyorum demek ki her şeyiniz yolunda gidiyordur korkmayın
Kubraa22 Bussbusss Cok garip hangi şehirde oturyorsunuz bizim.burada bile o kadar takip ediyorlardi ben bile bazen şaşırıyorum yani
Bussbusss Kubraa22 İstanbul çekmeköyde oturuyorum bende anlamadım ama sadece hamileliğimin başında kayıt yaptılar bir de aşılara gittim onun haricinde herhangi bi faydalarını görmedim maalesef 🤦♀️
Bussbusss Beybiannesi yapmıyorlarmış bizim sağlık ocağında maalesef nasıl iş hiç anlam veremedim 🤦♀️ Kubraa22