Şeker yuklemesi içindemi ücret alıyorlar bende 15 günde bir özele gidiyorum muayene için 200 TL alıyorlar muayenden 15 gün sonrasına kontrol diyor o zaman ücret odemiyorsun ayın 14 veya 15 inde kontrole gel gelmeden önce eczaneden 50 mg glikoz al iç bir saat sonra gel dedi ekstra ücret talep etmedi