mrs_atalay 21+5 haftalığız kızımla bugün itibariyle mide yanmalarım başladı. Normalde prilam dr kullanıyorum gece yatmadan 2 tane iyi geliyodu hiç bulantım olmuyodu. Dün gece yatmadan içtiğim halde bugün mide yanmasıyla beraber bulantım da oldu. Ne zaman geçer var mı benim gibi mide yanması yaşayan ne iyi gelir 😮💨
Sibelblby mrs_atalay valla gecmiyor daha da çoğalıyor ben 28 haftadayım sabahlara kadar otturuyorum kaç aydır böyle hiç bişey iyi gelmiyor
Fato6577 mrs_atalay ben 34 haftalık hamileyim şurup dahi hiç birsey fayda etmiyordu. Ramazan başında mide koruyucu hap istedim doktorundan verdi. Yani bi 10 12 gündür hiç yaşamıyorum çok şükür ama mideme oruç mu iyi geldi mide koruyucu ilac mi bilemedim.
mrs_atalay babysmommmm evet sütü duymuştum. Soda içtim belki fayda eder diye 1-2 saat geçti sonra tekrar başladı
mrs_atalay Hbbkarabey dün gece hamur kızartması yemiştim sabahtan beri ağrı var daha da kızartma yağlı şeyler yemem töbee
Bbbbs Sibelblby ayrıca geç saate yemek yeme yada yiyip uyumada tetikliyo bu yanmayı buna dikkat edin ve gaviskon şurup iyi geliyodu az da olsa bana..
Bbbbs Mrb çok fazla mide yanması yaşadım.. uyku halinde boğulma hissi ile kaç defa eşim bana yetişirken hatta..:)sonuç itibari ile doğumu ile çok fazla saçı ile dünya güzeli kızımı kucağıma aldım…mide yanması saçi olucak derlerdi eğer o mide yanmaları bu saça sebep ise çekmeme değmiş diyorum:)
mrs_atalay Bbbbs ayy keşke yemesem ama sahura kalkıyorum eşime yemek hazırlamaya o yerken ben de acıkmış oluyorum yiyorum mecbur 😓
Sibelblby Bbbbs herseyi denedim ama yok hergün aynı hiç bişey iyi gelmiyo ve gec saatte bişey de yemiyorum dikkat ediyorum ama yok
mrs_atalay Vsnmz doktoruma sorup ben de gaviscon a başlarım diye düşünüyorum çünkü yanmayla birlikte bulantı da oluyor o kötü maalesef
Unutkananne Canım bnde prilam kullanıyordum aynı senin gibi. Birgün mide yanmasıyla neye uğradığımı şaşırdım. Doktorum prilamı bırakıp gaviskona geçmemi söyledi. Çok şükür o rahatlatıyor beni, mide bulantımıda rahatlatmıştı. Doktoruna danış mutlaka ama.
mrs_atalay Unutkananne aa öyleyse iyi ben de kurtulmak istiyodum prilamdan. Bi kere unutup içmesem ertesi günüm zehir oluyor bulantıyla geçiyor. 12. Haftadan sonra geçer dediler 21-22 oldum nerdeyse hala bulantım var inşallah gaviscon iyi gelir
aslhankrhan94 mrs_atalay 27 haftamdayım benimde başladı bulantı ile birlikte 😟 Ama sizin daha erken başlamış ya 🥴 Şimdilik süt içiyorum rahatlatıyo bakalım ileride nasıl olacak 🤔
mrs_atalay aslhankrhan94 gerçekten de dedikleri gibi saçla mı alakalı acabaa belki biizmki erken saçlanmıştır zaten bana çektiyse 40 günlükken saçım bağlanıcak kadar uzunmuş 😂