Tugcebasak Ananemin 7 doğumu 5çocuğu,annemin 3 doğumu 1 çocuğu,büyük teyzemle ortanca teyzemin ikisinin de 4 doğumu 3 çocuğu var.Babannem 9 çocuk doğurmuş,bir de ikizleri vardı yoksa 7 miydi tam bilemicem babamlar çok kardeş...
Bu yukarda yazdığım çocukların en küçüğü 16 en büyüğü 70 yaşında.Hepsi normal doğmuş.
5 sene evvel mecburi sezeryana giren arkadaşım var,dikişlerini zor seçersin o kadar iyi iş yapmış doktoru.Ancak kışın ille sızlar soğuklarda der kendisi.Adet sancısı gibi bir tarifi var.
Alt katımda lohusa var,mecburi sezeryan olmuş o da.Ben serklaj olduğumda doğumu olmuştu, ben serklajı 11 temmuzda oldum.Hala gaz ve sızı sıkıntısı olduğunu söylüyor ki anında ayağa kalkmış.
Benim de ilk hamileliğim,yalancı sancılar da yokluyor hafiften 31 haftalık olduk ama bebeğim 33 civarı gidiyor.Allah inşallah normali nasip eder,çünkü çok ameliyat ortamı gördüm.Kendim de oldum.Bir yerinin kat kat kesilmesi ve narkoz almak emin ol cici rahat bir şey değil.Hayatımda en korktuğum şey sezeryan.