Tugcebasak eger herhangi bir sağlık sorunu yoksa kesinlikle normal doğum derim
Ilk dogumum normal oldu ikincide bebegin kalp atışları yavaşladığı ıçin acil sezeryana aldılar ikisinide yaşamış biri olarak soyluyorum inanın normal doğum gibisi yok
Normal doğumun sancısı olabilir ama sezeryanda ağrı sizi doğum sonrası basliyo ki kıyaslanamaz bile elinizde bebeginiz bildiğiniz ameliyat hareketleriniz kısıtlı oldukça zorlu bir süreç
O yüzden imkan varsa normal diyorum ben her sorana