Semrasular Kızlar Ankara Özel Koru hastanesinde doğum yapan varmı daha önce. Benim bildiğim ve duyduğum kadar güzel ve temiz bir hastaneymiş. Personellerde ilgiliymiş ama bugün eşime biri orası iyi değil demiş. Sizlerin bilgisi varsa yardımcı olur musunuz?
Melike Semrasular 6 ay önce Doğum yaptım. Kesinlikle abartılacak bir hastane değil. Hersey doğum anına kadarmıs meğer doğumdan sonra hizmetten hiç ama hiç memnun kalmadım. Koca hastaneye 2 tane hemsire koymuslar hemşireler 1 saatte anca geliyorlar. Hizmetlileri söylemiyorum bile. Açıkcası o kadar parayı hakedecek bir hastane değil maalesef 🙄 kuzenim gazi üniversitesinin özel bölümünde doğum yaptı şimdiki aklım olsa kesinlikle oraya giderdim. Hemşireler 1 dk başlarından ayrılmamış
Erbe Semrasular `` gitmedim ama ordan bı doktoru takip ediyorum Zahide küçük instagramda anlarada olsaydım kesin ona giderdim dediğin hastanede calisio
Sinoooom Semrasular bu ay sonu o hastanede doğum yapacağım etrafımdan hep güzel şeyler duydum ve tanıdıklarım da memnundu
kbra-gngor Semrasular ben ankara Sincan özel koru hastanesinden aldım dogum paketi gayet memnunum ama dogum nasıl olur bilemiyorum cok hasta memnun ki ben iki bölüme muayne oluyorum hem göğüs hastalıkları hem kadın doğum..
mavi18_ Erbe zahide hocanın özel kliniği var sadece doğumları orada yaptırıyor ben kendisinin takipli gebesiyim
Semrasular Erbe benim doktorumda zahide hoca anlaşmalı hastanemiz koru hastanesi o yüzden sormak istedim.
uzaldlal mavi18_ merhaba muayene ücreti ne kadar peki birde Ankara’ya kısa süreliğine geleceğim randavu bulmam mümkün mü ?
mavi18_ Semrasular dışarıdan bi doktora takipliyim ama doğum koruda olacak pazartesi sezaryen. 2 kez acile gittim sancıdan ebeler ve hemşireler çok ilgili davrandılar umarım doğumda da öyle olur.
BlueLove mavi18_ benimde aynı şekilde dışardan takipliyim doğum hastanede olacak ve ben kaldimda hastanede hemşirelerde çalışanlarda çok ilgiliydi
mavi18_ BlueLove hangi doktora gidiyorsunuz? Arkadaşım doğum yaptı 1.5 sene önce o çok memnun kaldı hem doktordan hem hastaneden bende referans üzerine gittim zaten
BlueLove mavi18_ Rabbim yardımcımız olsun inşallah sorunsuz bir şekilde kucagimiza alırız bebislerimizi
Semrasular Sanırım koru hastanesine gidenlerin hepsi zahide hocanın hastası 😁 kaçıncı haftanız kızlar arkadaş olalım benim 22+5 oldu daha dün kontrole gittim 2 hafta sonra şeker yüklemesine gidicem 😌
Betusgani Ne çok Zahide hocamın gebesi varmış burda, bende onlardan biriyim ve çok memnunum 🥰 Bence şartlardan memnun olmak birazda kişiye bağlı 🤷🏻♀️
uzaldlal Betusgani merhaba muayeneye ücreti ne kadar acaba ve Kısa süreliğine Ankara’ya geleceğim randevu bulabilir miyim acaba ?