hunilimom aynen canım, burada o kadar doğal ilerliyor ki, öyle çatı muayenesiymiş falan yok, herşey doğum anında senin ve bebeğin durumuna göre gelişiyor, mesela burada benim tanıdığım 1 kadın bile yok sezaryen olmuş 🤷🏻♀️ Buradaki kadınlar normal doğurabiliyor da Türkiye’dekilerden 50% çatısı dar mı oluyor mesela ? Tamamen sağlık sistemiyle alakalı bi durum