Haticeozturk Yaa bende nevresim gotureyim bari gercekden el.sabunu çamaşır suyu falan önceden aklımda olsun öyle pis ise yazdık falan alım yanıma bi gezeyim gittiğinde ona gore çocuğu yatırdıkları yer nasıl aceba yaa bak şimdi doktor özelde başka hastanede yaptirsa oraya giderim ama sanırım sadece egede oluyo dogum
sudamlasi Haticeozturk Ahmet Özgür yeniel teksin çırpan ali akdemir bunların üçü hastanenin belkide en iyi doktorları
Haticeozturk sudamlasi öyleymiş canim çok araştırdım ben birde çok güzel moral veriyo soruların varmi die soruyo tek tek çocuğun organlarını gösteriyor şuan için şükür memnunum hep de Öyle gider insallh
Haticeozturk Eşler nasıl alınmıyor özel.oda ayrı yerde degilmiki çocuğu goremiycekmi değişik geldi bana onları sorayim birde bende gittigimde
sudamlasi Haticeozturk evet aynen benim doktorum da bana bacım dıyo😂 sıcakkanlılar maşallah işlerini seviyolar
Dmlasabiha Haticeozturk refakatci olarak kalamiyor canim bildgim kadariyla bizde oyle dusunduk ama sonucta karidorda gezen dogum yapan anneler oluyor
Haticeozturk sudamlasi evet canim erkek Allhim analı babalı büyütsün sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Haticeozturk Dmlasabiha bizim doktor normal isimle hitap ediyor ama hemşiresi çok şeker çok sevdim basda sert oluyo azalıyorlar hemşireler vs diyorlardı ama öyle değil sukur
duru21 Fidan2 ben randevu alınca erkek doktora veriyorlar gittiğimde kadın doktor var en iki hafta önce gttim kan tahlillerini aldı 2 hafta sonra gel dedi bende salı gününe aldim randevu bu kez de farklı bir doktor verdiler yani nasıl oluyo bende anlamadim