Hayrunisa 23 senelik hayatımda hiç güneş kremi kullanmazdım. saha istanbulda bir iki gün güneşli oldu o da yaz güneşi değil hani. ilk güneşli gün dışardaydım eve geldiğimde ellerim ve yüzüm kaşınıyordu ertesicgünü pütür pütür oldu sanırım güneşe alerjim çıktı 1 hafta içinde geçti daha sonra ilk güneşli günde yine aynısı oldu. sen karnın açık gezmiyorsun muhtemelen ama bilmedigin bir şeye alerjin olabilir. güneş bende bu sene ilk defa çıktı kremsiz çıkamam artık deli gibi kaşınıyordu ve pütür pütür oldu ellerim yüzüm