SedaYldz ayy sorma canım bende aynı stresi yaşıyorum henüz 15+ 5 yim ama , İlk doğumum gözlerimin önüne geliyor korkuyorum ama sorna diyorum rabbim kolaylığını ve sabrını veriyor anne olmak bebek dünyaya getirmek mucizevi bişey çok şükür ki bize de 2.kere tattırıyor çokta düşünmemek laızm bence 🥰🌼