Gonul-123 bebek doğum anında da kanala girebilir, sancıların başladığında da, yarın da, yani ümitsiz bi durum değil,bu Türkiye’de ki doktorların sezaryen merakını anlamış değilim 🤷🏻♀️ Moralini bozma canım, her bebek geleceği zamanı bilir, daha 1 haftan var herşey güzel gelişir inşallah 🌸