Edabykl Cennet-Kokulum evet cok haklisiniz gercekten bende 5.haftadsn beri fenayim ilaci kullandigimdan beri biraz daha iyiyim yine midem hafif bulaniyo bazen ama yinede ilk zamanlara gore daha iyi ilac etki ediyor
ArdenDuygu 38+3 haftamdamdayım cumartesi sezeryan ile doğum yapıcam halen dr prilam içiyorum herhangi bir zararı yok sadece ilk başlarda uyku yapıyor o kadar aksam yatmadan iki adet sabah kahvaltıdan sonra 2 adet içiyordum beni dr prilam kurtardı diyebilirim😅
Mervevera ArdenDuygu Aynı durumdayız canım cuma da sezaryenim var benim hala içiyorum hatta az önce ictim yoksa bulantılar devam
Cennet-Kokulum ArdenDuygu İnşallah ben doğuma kadar kullanmam 🤲🏻 Hayırlı doğumlar olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻🌸
Tgc_41 Cennet-Kokulum bende 37 haftalığım dördüncü haftadan sonra kullanmaya başladım bende gece yatmadan 2 adet içiyorum bebeğe hiç bi zararı yani bende olmadı çok şükür prilamı içmediğimde serumluk oluyorum resmen kusmalarım durmuyo
neval270071 Cennet-Kokulum 20.haftamdayım hamileliğin başından beri prilam kullanıyorum bi zararı olduğunu düşünmüyoruz eşim eczacı sabah 1 adet gece 2 adet içiriyor düşünün ve bebiş kilo aldıysa sağlıklı geliştiyse sebebi bu birkaç gün kullanmadım resmen hastanelik oldum yiyemediğim için aşırı istifradan serum aldım tekrar başladım yani 5 ay bitecek prilamsız olmuyor
Cennet-Kokulum neval270071 Desenize bende doğuma kadar kullanacam gibi gözüküyor. Oğluma hamileyken hiç bulantım olmamıştı. Ama bu hamileliğim beni bitirdi yani.
Selin_- Benim doktorumda hamileliğin boyunca hiç korkmadan kullanabilirsin ne sana ne de bebeğe hiç zararı yok demişti.
heycanlbekleys Cennet-Kokulum bana gece yatmadan iki tane iç demişti doktor eczane çok bulantı olursa sabahta bi tane iç dedi sen gece iki tane iç bi kaç gün geçmezse sabahta uyanınca bi tane daha içersin ben şimdi bire düşürdüm gece yatmadan önce bi tane içiyorum yetiyor artık bırakınca yine bişey yiyemez oldum
heycanlbekleys Cennet-Kokulum doktorum bitkisel olduğunu ve hiç bi zararı olmadığını söyledi devlet hastanesinde ki doktor yazmıştı acile gitmiştim enfeksiyon yüzden mide bulantım da çok olunca yazdı sonra kendi doktorum var mesaj attım oda kullanmamı tavsiye etti sende gönül rahatlığıyla kullan ama bulantın geçince Bırak dedi bana ara ara bırakıyorum bakıyorum geçmemişse devam ediyorum
neval270071 Mervevera Allah Allah canım ya bi de erkek kusturmaz derler demek ki o da hurafe baksana doğuma kadar sürüyor senin bulantılar