Merhaba güzel anneler 🌸
Bugün doktora gittim kontrolüm vardı. İlk muayene de başka doktora gitmiştim. Şuan doktor değiştirmek zorunda kaldım. Benim midem çok bulanıyor bugün gittiğim doktora söyledim hangi ilacı kullandığımı sordu bende söyledim. Sabah 1 tane akşam 2 tane içeceksin dedi. Bu ilacı bu şekilde kullanan var mı? Bebeğe bir zararı olur mu? Korkuyorum içmeye ama mide bulantısından da sürünüyorum resmen. Yardımcı olur musunuz?
İyi akşamlar herkese 🌸💕