Zeynosunannesii 25 haftaligim sadece 1 kere ilgisiz davrandı ama aksi takdirde memnun kaldım benim gebelik biraz sorunlu geçiyor gece saat 3 te bile aradığım oldu ona rağmen çok güzel açıklamalar yaptı yada acil bı durumda hastaneye çağırdı ben çok memnun kaldım açıkçası o hastanede 2. Doğumum olacak ilk doktorum celal ardıçtı ondan memnun kalmadım doktorun ağzından cımbızla laf alıyordum