Gamzeates kusura bakmayın yeni görebildim 🤦♀️
Ben 13. Haftada başladım bu iğneye ve yaklaşık 25. Haftaya kadar kullandım. Bu iğneyle beraber ilaçlarda kullandım. İğneler kesildikten sonra herşey iyi gidiyorken 28. Haftamda erken doğum riskim başladı. Ama benim problemli bi gebelikti zaten. Rahim duvarım kalınlaşmıyordu. Herşeye rağmen 37+5 te acil sezaryen ile doğuma alındım. Bebeğime kordon dolanmıştı 🤦♀️
Şuan çok şükür ki kollarımda. Rabbim size de kolaylıklar nasip etsin 🙏🙏