Gamzeates ramonun_annesi bunu vurunuyorım haftada iki kez bir ampulün hepsi daha yeni başlandı 34 haftaya kadar kullanıcam 24+2 olduk size ne dediler
minikturtam1 Arya-12 bende aimdi bu igneden vurdurmaya gidiyorum. Kalcadanmi vuruyorlar. Yoksa deri altina. Gobek kol vs mi ?
Gamzeates Gerçekten acıtıyor belime kadar yandım ilkinde çoktu ama ikincisin de azıcık şifa olur inşallah bebişlerimize
ramonun_annesi Gamzeates amin inşallah benimde iğne yeri ağrıyor sadece başka bişey yok kanamam da durdu şuan inşallah bişi olmaz 🤲
minikturtam1 ramonun_annesi cok gecmis olsun. Su an durumunuz nasil ? Kaç haftaliksiniz? Bende 7+3 haftaligim pazar günü çook ciddi kanamayla acil hastaneye kaldirildim. 2 gece hastanede yatip bu gun taburcu oldum. Kanama noktalarım varmis hala. Doktor kesinlikle yaticaksin hic kalkmicaksin dedim sizdede kanama noktalarımı varmiş ? Yada kanamayı tetikleyen birseymi olmus ?
ramonun_annesi Asfgghjjcansu12 amin inşallah ya işte insan ister istemez kalkıp iftar için ailesine yardım ediyor bide oğlum var bazen durmuyor mecbur pek uzanma imkanım olmuyor uzanıyorum ama pek değil
SelinYakgul ramonun_annesi hamileliğim süresince kullandım. Çok yağlı bir iğne , dağılması zor , ağrısı bana göre çok. Düşük riskim için kullanmıştım çok şükür geldi geçti şuan 3 aylık kucağımda ♥️ Şifa olsun inşallah ,tez vakitte gelsin geçsin bu günlerin 🧚♀️
Gamzeates SelinYakgul bu iğneyi kaç hafta boyunca kullandınız doğuma kadar mı acaba bir de geç mi doğurdunuz bana da yeni başlandı 24+3 oldum 34 haftaya kadar kullanıcam
Berenibeklerken ramonun_annesi Hıı kendin vurdun sandım kalçadan vuruluyor ya ondan şaşırdım 😄 inşallah sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza canım
ramonun_annesi minikturtam1 çok sağolun şuan kanamam durdu şükür inşallah 🤲 bir sıkıntı olmaz bana bol su iç dedi yat dinlen dedi kanamam çok oldu çok düşük riskin var dedi
Limonzeytin ramonun_annesi Evet bu iğne tek tedavi yöntemidir düşük önleyici kanama durdurucu iğnedir haftada 1 kez vurulur iyi gelecektir muhakkak. Yeterli olmazsa haftada 1 vurun der doktor zaten. İş yapmayn yürümeyn bol su içip yatın madem risk var geçmş olsn
ramonun_annesi Limonzeytin çok sağolun evet banada bol su iç yat dedi doktor şimdilik kullan 10 gün sonra tekrar gel bakalım dedi hap kullaniyorum şuan inşallah iyi gelir bir sıkıntı olmaz 🤲☹️
La_Liberte ramonun_annesi ben de kullandım iki ay. Lekelenmelerim vardı. 11. Haftadan sonra bitti çok şükür. Benim acı eşiğim yüksek olduğu için canım çok acıdı diyemem inşallah size de şifa olur hiç canınız acımaz 🙏🏻
SelinYakgul Gamzeates kusura bakmayın yeni görebildim 🤦♀️ Ben 13. Haftada başladım bu iğneye ve yaklaşık 25. Haftaya kadar kullandım. Bu iğneyle beraber ilaçlarda kullandım. İğneler kesildikten sonra herşey iyi gidiyorken 28. Haftamda erken doğum riskim başladı. Ama benim problemli bi gebelikti zaten. Rahim duvarım kalınlaşmıyordu. Herşeye rağmen 37+5 te acil sezaryen ile doğuma alındım. Bebeğime kordon dolanmıştı 🤦♀️ Şuan çok şükür ki kollarımda. Rabbim size de kolaylıklar nasip etsin 🙏🙏
Behiye89 ramonun_annesi 15. Haftada kanama yaşadım. Doktorum bu iğneyi verdi ve kanama hemen kesildi. İnanılmaz kuvvetli bir iğne. Ciddi anlamda düşük riskini ortadan kaldırdı. Şifa olsun sizede yavrunuz sıkı sıkı sizinle tutunsun