2melekannesii___ Larakaya Ben 30 haftalik hamileyim trendyoldn aldim ama 2 yaşındaki kizima kullanmaktan 4 paket kaldi tekrar almayi düşünüyorum. Bazi alan kisiler islaklik az fln demisler ama gayet güzel ilsak mendil bence ucyzken almalisn
Nur_1 Larakaya bence erken değil doğru şekilde saklarsaniz ileride sizin için iyi olur bende 14+3 üm aldım koydum kenara elime geçeni
Larakaya Nur_1 peki ıslak mendilleri kartondan açipmi kaldırmalıyim yoksa kartonla berabermi kaldırmalıyim
alonee Hazal-karabulut1 ben çok duydum. Her ıslak mendil her cilde uymayabiliyor çevremde de var. Sonuçta yeni doğmuş bebek cildi söz konusu
Hazal-karabulut1 alonee ama zaten bebek islak mendil diye almıyor muyuz bebek dışında islak mendiller tabiki tahriş edebilir.
alonee Hazal-karabulut1 bebek ıslak mendilleri de farklılık gösteriyor 🤷🏻♀️Marka değiştiren çok arkadaşım var. Ki ıslak mendil yerine yenidoğana pamuk kullanın diyorlar bi süre
Hazal-karabulut1 alonee evet aslında onlar daha mantıklı ben oğlumda 2 yaşına kadar kullandım en azından kafa rahat çok kaka yaptığı zamanlar da şampuanı ile yıkadım. Aslında en azından ilk 1 yaşına kadar öyle yapmak lazım çok hassas oluyorlar ilk 1 sene
Hazal-karabulut1 alonee maalesef ki alerjik dogabiliuorlar benim oğlan alerjik bir bebekti her şey kanlı yara yapıyordu çocuğu o yüzden dikkat etmek gerekiyor.
alonee Larakaya zıbın çok alın diyorlar ben 0-3 aldım biraz çoğunu 3-6 ve 6-9 aldım çabuk büyüyorlarmış
Nur_1 Larakaya sıcaklayacak yere koymayın kurumasın zamanla üstüne ağırlık kıyafet vs koymayın ağırlık yapıp suyunu çıkarmasın dolabinizin müsait ise boş bir rafina koyun dolabınız güneş an cephede ise oraya da koymayın almiyosa güneş sorun yok
Larakaya Nur_1 gardorubun kapağı kapalı olsa içeri güneş alirmi acaba çok kararsiz kaldım alıp almamakta
Pyrz_07 Larakaya sleepy aldım ama sarı paket 90 lı olandan aldım ben dolaba yerledim sıcakta ve güneşte paet açılmasada kuruyormuş bilginiz olsun
Mavininbiri Larakaya Ben 6. Ayımdayim bayağı elbise falan aldım o dediklerini şu an liste ye ekledim halam da 6. Ay da idi dün bebeği öldü karnında oda bezlerini falan almıştı hep, elbise o yüzden çok acele etmemeye çalışıyorum ☹
Larakaya Mavininbiri başiniz sağ olsun çok üzüldüm ben şuan elbise falan almadım elbiseyi en sona bırakmak istiyorum