Bende Ağustos ortasıyım şimdiden ne ihtiyaç varsa almaya çalışıyorum. 1-2 ay sonra alınmıyor. Bence indirimde yakalamışken alın. Ama tabii islak mendilin yorumlarına da bakın alın hiç kullanmadım onu fikir veremem ama. Almanın zararı olmaz zaten kapalı kutuda ağzını açmadığın sürece kurumaz merak etme.