Denizreyyan Elif28 290-300 civarındaydı ben kasımda yaptırdım fiyatlar değişti mi bilgim yok canım medical park hastanesinde
Denizreyyan Ruzgar_1405 maşallah canım sağlıkla kucağına aldığın günleri de konuşuruz inşallah burda 😊
Ftmkrtl nurseyf merhaba ben azize hanımda doğum yaptım ve gece 2 de. Yani eğer gelebilecek durumdaysa tatil filan değilse kesinlikle geliyo benim ilk gebeliğimdi iyi ki karşılaşmışım azize hanımla
Zzynpp EbruAA merhabalar Azize hanımda mi Doğum yaptınız acaba merak ediyorum nasıl bende ona gidiyorum memnun kaldınız mi ?
EbruAA Zzynpp evet onda yaptım çok memnun kaldım gözün kapalı güvenebilirsin. Sezeryan oldum ameliyatımda gayet guzel geçti. Sonrası da
Zzynpp EbruAA teşekkür ederim canım ya birde merak ediyorum Azize hanım renkli gösteriyor mu ultrason da
Zzynpp EbruAA özel hastane neden Yok bende onu anlamıyorum 😔 bebeği renkli göremicez Yani ilerleyen haftalarda çok istiyordum bunu
EbruAA Zzynpp yok göremiyorsun her Dr da olmuyorki Gebze de çoğu Dr un yok. Detaylı usg de gösterip foto veriyorlar Ahmet beyin var sadece medikalde renkli usgsi
Simtur Merhabalar konu kapanali çok olmuş ama belki dönüş olur diye yazıyorum. :) Azize Hanım 32. Haftadan sonra doğum için hasta alır mı?