Denizreyyan ilk gebeliğimde Azize hanıma gidiyordum çok da memnun kaldım. Kalp atışı duyulmadığı için kürtaj oldum Azize hanım girdi yine ona. Ömer bey de onun eşi. O da oraya gelmiş artık. Ama medical pahalılaşmış açıkcası o yüzden medicali düşünemiyorum🙄