bussraozturk aynı bende öyleydim ilk emin olamadım suyum mu yoksa idrarım mi wcye git peçete koy canım idrarını yaptıktan sonra bende öyle yaptım bi baktım peçete ıslandı az az geliyordu hastane gittiğimde cogaldı zaten bide karnından anlarsın benim karnım hem aşadydı bende şişkinligi azalmıştı