Kızlar dün sabah 5 civarlarında suyum geldi ve hastaneye gittim 12 45 gibi doğumun gerçekleştir sormak istediğiniz şeyleri sorabilirsiniz hem kendi sancım hem de suni şancı verdiler dış çekim yatıracaktım bu hafta ici herşeyim hazırdı ama kısmet olmadı nelere niyet ettiysem hiç birşey olmadı resim video hiç birşey yapamadım uzuldum biraz normal doğum yaptım bu arada