Emedko 3273 normal cnm gebeliğin ilk başlarında göğüsler acıyor filan . Daha sonra acı hissi geçiyor kaşıntı vs başlıyor. Her dönem farklı şeyler yaşıyoruz. Akışına bırakmak lazım aslında yoksa günler geçmiyor böyle sorgulamaktan birşey mi oldu acaba korkusuna 😊 halbuki belirtilerin bebeğin sağlığıyla hiç alakası yok . Hormonlarımızın iniş çıkışlarından dolayı bu belirtiler çoğalıp azalıyor 😊 ama annelik işte bu korku hiç geçmiyor yine de
3273 Emedko kesinlikle cok haklısın canım, herseye Pinpirikli olmak da iyi değil kendimize eziyet ediyoruz resmen 😄 ınsaallah hepimizde sağlıkla kucağımıza alırız bebislerimizi, geçsin bu günlerde hayırlısıyla 🤲🤲😇
Maviii ezgiguzel- herkeste illa ki farklıdır . 10 uncu haftanın içindeyiz şu an iyice kayboldu koku hissiyatı halen devam ediyor ama