ezgiguzel- Kızlar 9. Haftaya giricem Allah’ın izniyle ama mide bulantım ve kusmalarım bi tık azaldı. Sizin kaçıncı haftada azaldı? Ve bu durum normal midir sizce? Daha 2 gün önce doktordaydım Allah’a şükür kalp atışı duyduk. Fakat mide bulantısı diğer haftalara göre bi tık daha hafiflemiş gibi hissediyorum ama yine tabii ki bir şey yiyemiyorum tiksindiğim için. Her şeye bu kadar takılmak güzel bir şey değil bende biliyorum ama depresyon mudur korku mudur başka ne denir bilmiyorum ama içimde sürekli bebeğime dair korku var.
Emedko ezgiguzel- benimde 10 haftalikken bulantılarım bitti cnm . Evet insan tedirgin oluyor ister istemez korku oluyor hamilelikte nedense . Annelik işte cnm . Her korkuyu yaşatıyor insana 😊 sağlıkla gelsinler inşallah.
3273 ezgiguzel- bende 7 haftalik olucam ınsaallahh neden hala kusma yok bir sıkıntı mi var diye tedirginim annelik duygusu işte 😅😅 ama canım azalma oluyormuş bazılarında 12.haftalara kadar sürmezmis değişiyor yani kişiden kişiye 😁
Yeliz__ ezgiguzel- ben de şuan aynıyım seninle hafta olarak midemde aynı şekilde ilk hamileliğimde bebeğin kalbi durduğu için çok korkuyorum bende iyi olur inşallah sağ salim kucağımıza alırız
1234momsss ezgiguzel- 5 ve 6. Haftamda bulantıdan duramıyordum ve kusuyordum 7. Haftaya girdim yok denecek kadar az ilk hamileliğimde çok fazla sürmüştü suan bulantı hapı kullanıyorum oyuzdenmi geçti bende bilmiyorum
ezgiguzel- Emedko O zaman normal yani bu durum? Ah evet ya annelik cidden hamile iken başlıyor çok zor onun için endişe ediyorsun gözünün önünde değil ya ondan.. Hem bulantılar beni mahvediyor geçsin istiyorum hem de biraz hafifleyince sorguluyorum aminnn🤲
Blossoomm ezgiguzel- aynı ben ya ben de 9 haftalığım bulantıdan çok çektim çekiyorum ve koku aşırı iştahsızlık var birşey yiyemiyorum su içiyorum sadece oda vicdan yapıyor bende inşallah sağlıklı olur elimde değil bunlar çok üzülüyorjm bende
Emedko ezgiguzel- Normal cnm korkma . Belirtiler yavaş yavaş azalır. Sonra belli bir dönem tekrar başlar. Hormonlardan kaynaklı işte cnm .
uraz_ve_annesi- Benim 3 ay olduktan sonra yavaş yavaş azaldı bitti çok şükür bazı kişilerin hamilelik sonuna kadar bile sürebiliyormuş bulantı bittikten sonra hamileliğin tadını çıkarabiliyorsunuz inşallah çabuk bitsin, sizinki de ☺️
ezgiguzel- 3273 Hiç tedirgin olmayın çünkü bazıları hiç belirti olmadan hamileliğini geçiriyormuş ve en şanslı kişiler onlar siz de onlardan birisiniz ne güzel😍 çünkü ben sürekli kus kus ölüyorum bir şey de yiyemiyorum
ezgiguzel- Blossoomm Aynı ben de su ile besleniyorum şu an başka hiç bir şey yapmıyorum yapamıyorum bulantıdan ötürü inşallah sağlıklıca kucağımıza alırız😊
Blossoomm 3273 evet o kadar kötü ki bulantı hali valla çekmeyenlere helal olsun rabbim kimseye de çektirmesin o derece ☺️
3273 Blossoomm yaaa o zaman ben takmiyim yaa bu durumu o kadar kötüyse 🤭🤭 sadece koku hassasiyetim başladı biraz bugün farkettim
3273 Emedko ayni şekilde göğüs şişkinliği ve ağrıları da öyle olur mu bende birgun sis birgun az şiş değişiyor bırsey mi oluyor acaba diyorum kendi kendime 😇
ezgiguzel- Yeliz__ Ay amin:( Bebeğinizin kalbi neden durdu peki? Ben de bu olaydan çok koruyorum sağlıklı olmasına rağmen:(
3273 ezgiguzel- ya belkide xanil ınsaallah ollaz bende de, Insaallah geçer tamamen sende de, baya fena yapıyor insanı demek herkes cok kotu diyor bulantıya, bende bir daha demiycem kusmam gerekiyor diye 😅😅
Emedko 3273 normal cnm gebeliğin ilk başlarında göğüsler acıyor filan . Daha sonra acı hissi geçiyor kaşıntı vs başlıyor. Her dönem farklı şeyler yaşıyoruz. Akışına bırakmak lazım aslında yoksa günler geçmiyor böyle sorgulamaktan birşey mi oldu acaba korkusuna 😊 halbuki belirtilerin bebeğin sağlığıyla hiç alakası yok . Hormonlarımızın iniş çıkışlarından dolayı bu belirtiler çoğalıp azalıyor 😊 ama annelik işte bu korku hiç geçmiyor yine de