Dlkrm allah uzun ömürler versin canım,darısı bizimkinin 4. Yaşlarına görmeye 😍 evet sanırım genetikmis, benim abiminde büyük doğmuş başı, şimdi hicbir sorunu yok. Annem de dedi,onu normal doğurdum korkma falan diye.. yine de doktor bir an diyince soramadım hicbir şey.. sanırım çok karşılaşılan bir durum bu