PasaninAnnesi annemle konuştum,abimin başı büyük olmuş,belki o yüzden olabilir. O an o kadar canım sıkıldı ki soru da soramadım,başının büyük olması bebeğin sağlığını etkileyen bir durumu var mıdır acaba? Ve evet normal doğum nasıl olur bilmiyorum,annem normal yaptım abini dedi ama yinede insan tedirgin oluyor