GokceGenc canım bende seninle aynı durumdayım hatta daha kötüsü 😔 50 gr yüklenip tokluğa bakıldı 151 çıktı. 100 gr istedi doktorum. Onu da salı günü yaptırmaya gittim şekeri içtim yarım saat sonra bana bişeyler oldu bayılcaktım bi anda kustum ne olduğunu anlamadım tansiyonum düştü ya da fırladı. Sonra kendime geldim hemen kusunca. Doktorumla görüştük kustuğum için olmaz dedi üç gün sonra 75 lik yükleyip tekrar bakalım dedi. Yarın randevu aldım konuşcam doktorla zararı olur mu üç kere yüklenmiş olcak ve içmek istemiyorum korktum yine aynısı olcak diye 😔