Rstasar bnm dusuk tehlikem vardi ilk aylarda oyuzden oturarak kiliyordum simdi 24 teyiz yavas yavas ayakta kilmaya baslamak istiyorum makat gelis duruyor bebis suan donmesine fayda sagliyormus diye duydum, ama korkuyorum 30 hafta itibari ile baslicam zor olur elbet ama tanidiklarim doguma kadr heo kilabildi ayakta bnde denicem:)