Maysaamoms5 demek istediğim kimyasal gebeliğin tedavisi yok canım,ben bunları çok araştrdım,gitmediğim doktor kalmadı perinatoloğa bile gttim,yüksek riskli gebeliğe bakan kişi yani oda kimyasla gebelik gebelik sayılmyo,kalp atımı durup düştüyse onu araştrmak gerekir 2den sonra,ben yaptrdğm için genetik teste bel bağlama yani o temiz çktı diye bidaha bu sorunu yaşıycaksn yada yaşamycksn diye bişy yok,yumurtlma zamannı doğru değerlendr,adetn düzenszse önce onlara baktr bi derim