Nurcan6161 Mavisinannesi2 dün gittim 34+00 2,230 kilo boy 44 sm bana az geldi biraz doktorum bol proteinli beslen dedi :(
Mavisinannesi2 Nurcan6161 neden az geldiki bence her bebek kilolu doğacak diye bişey yok canınızı sıkmayın doğuma 3 kilo yeterl diye düşünüyorum🤷🏼♀️🥰
ElifPeker06 Nurcan6161 kilolu olması önemli değil zaten doğduktan sonraki süreçte çok hızlı alacak emecek yani kısacası sağlıklı olsun kilo önemli değil
HavvaZ Mavisinannesi2 şuan 33+1 haftalığım. Geçen hafta kontrole gittiğimde 2,430 gramdi doktorum 1.5 hafta önde olduğunu hep söylüyordu bebisimin boyu ve kilosu da biraz fazla olacakmış. Genetikle alakalı ailede varsa dedi ki öyle 🤭 ama kotu bişi değil bu dedi öyle yanı
Melekk-911 Mavisinannesi2 bizde 34+1 hafta bugün kontrolden geldik 2500 kilo olmuşuz Başı 2hafta ilerde dedi. Koca kafalı oğlum olacak
M_glsm Kızlar ben 13 haftalik hamileyim bugun doktora gittik ve burun kemiği küçük oldugu söylendi böyle bir sorun yaşayip sağlıklı doguran var mi ?🥺🥺 cok korkuyorum ya down sendromlu olursa🥺 ama başka her şey normal dedi
Nealakasivarrr Mavisinannesi2 33. Haftada gittim. 2.5 kilo ve kilolu bir bebek olucak dedi. Diyet yapmamı söyledi ve bana acayip saçma geldi. Haftasına göre gayet normal kilosu
Mavisinannesi2 Nealakasivarrr bazı doktorları bende anlamıyorum gerçekten biri zayıf der biri kilolu🤷🏼♀️
Ecekadir Nealakasivarrr 32 başında gittim dün 2.400 kilo banada annesi biraz dikkat ederse daha güzel olur işte 400 gram fazlalığı var falan ama kötü bişey değil diyo millet 4 kilo doğruyo banada saçma geliyo zaten ödemleri suları falanda oluyo yani o kilo sırf kilo değil
Aysencim Mavisinannesi2 32+3 te 2300 demişti minik prensesime 33+4 düz bilmiyorum ne kadar olduğunu :)