Yelizbck bana da doktorum öyle demişti bu zamanlarda plasenta aşağıda olurmuş zamanla kendimi yukarı toplarmış. Geçenki kontrolde hafiften toplamaya başlamış dedi. Sakıncası var mı dersen bana bir sıkıntı yaratmadı sadece düzelmezse normal doğum yapamazsın demişti ama sıkma canını zamanla düzelir ☺️