_umutperisii berjerdekikaolikalev teşekkürler bilgilendirme için yarın gideceğim tekrar kan vermeye inşallah ön bilgi oldu
_umutperisii Gulcingezer teşekkür ederim inşallah sağlıklı bir gebelik olur yarın gidip kontrol edeceğim 🙏
annesinin_beybisi Gorkim cnm 1.20 çok genel bir sonuç gebe olmayan kadınların bile bir çoğunda çıkıyor muhtemelen gebelik yok ama sen yine istiyorsan test yap. şuan varsa çıkar testte silik de olsa
_umutperisii Arkadaşlar maalesef bugün beta hcg sonucum 4.26 ya düşmüş kimyasal gebelik oluyor sanırım 🤦♀️😔
Neseeli _umutperisii evet canım kimyasal ama sakın üzülme sağlıksız yumurta olduğu için rahim kabul etmedi o yüzden adı kimyasal..
Nurrrolli Kızlar benim referans aralığım 0-7 çıktı oda pazartesi verdim sizce var mı ya da zaten 1 hafta var 9 gün var reglma
Neseeli Nurrrolli canım çok erken vermişsin 3 4 gün kala belki belli olur kanda.. benim 3 gün kala 7 ile öğrenmiştim..