Herkese merhaba bende 31+5 teyim cok sukur agrim sizim yok ama ara ara minik toplanmalar kasilmalar ve sertlesmeler oluyor yaklasik 1.5 aydir adalat corono kullaniyorum ve kullanmaya devam edicem dun kontrole gittim hersey normal gozukuyor. Artarsa kasilmalar gel dedi doktorum erken dogum tehtidi olarak not alindi ama bi sıkıntı oldugunu soylemedi yani olsaydi 4 hafta sonra gel demezdi diye düşünüyorum yakin tarihte cagirirdi