eslem06_ Melike_1995 Bünye meselesi aslında ben ilk çıkınca hıh bile diyemedim o çok zordu çok acıyordu dikiş yerleri ama 2 güne toparladım ilk bayıltırken doktor birşeyler soruyor Bi bakmışsın bayılıyon sonra bebişin yanında
gulin-35 Melike_1995 yok once bı gırıyon hazırlıyolar senı bu arada muhabbet edıp rahatlatıyorlar bebege ısım buluyolar gobek adı sonra belden ıgnenı yapıp yatırıyorlar sonrası zaten sankı bır hayal gıbı oldu bıttı yarım saate varmadan bebek yanında 😀rahat ol
Melike_1995 gulin-35 evet yarım saat sürmüyor bıle dıyolar ayılman uuznmuş sanırım ben komple bayılırım :)
gulin-35 Melike_1995 genel anesteszı olma genelde kendı gelmen uzun suruyo ayılsan bıle kafan bı tuhaf oluyor spınal ıste hıcbıseyı kacırmıyorsun en azından hem genelde bebegede bır mıktar anestezı gecıyor
gulin-35 Melike_1995 ayn cunku genelden sonra sankı sarhos gıbı oluyosun uyumak ıstıyosun ama dıger turlu bebegınle ılgılenebılıyosun
Cansel22 Melike_1995 1 buçuk ay önce ikinci sezeryanimi oldum sormak istediğiniz bisey varsa seve seve cevaplarım
Melike_1995 Cansel22 tesekkür ederim :) ben sonrasında nasıl kendıme gelıceğimi merak ediyorum hem narkoz etkisi hem de dikiişin etkisi bir de insan ameliyathaneye girerek panik olmuyo mu ya hıc oyle bı sahne yaşamadım..
K1a2d3e4r Melike_1995 bol kahve bana nescafe iç demişti hiç korkmana gerek yok benim doktorum müzik bile açmıştı konuşa konuşa doğurdum kesinlikle genel anestezi tavsıye etmiyorum o narkoz bebeğe bile geçebiliyor az da olsa ve kendine gelmen baya uzun sürüyor o ilk görüş herşeye bedel ☺️☺️🥰 inşallah 2.de lokal anestezi olacak ☺️
Erol Melike_1995 ikinci dogumum olacak yarın yatıs yapıcam perşembe günü dogum ama cok korkuyorum ilk dogumum kötü gecmişti
Melike_1995 Erol sezeryan degıl mı, ilk doğumunuz nıye kötü geçti, bir de bugun önceden mi yatş oluyo
Erol Melike_1995 kan seviyem düşük kan verecekler bir gün önce ertesi gün sezaryen evet sezaryen Dı bende karna basmadılar kum torbası koydular ablamda da öyle yaptılar temizlik cı gelip kaldırdı benim karnımdan beş dakika sonra ben ne için oldugunu bile bilmiyordum ilk sezaryen acemiyim meger agırlık yapsın pis kan cıksın dıyemiş temizlikcı kaldırınca kan karnımda birikmeye başlamış iç kanama gecirdim yogum bakıma girdim 20 gün hastanede kaldım birde gaz cıkaramamıştım
Melike_1995 Erol biraz bilinçsizlik yapmışlar bence sizin şansınıza, evet gaz olayı da sıkıntılı diyorlar ama herkeste görülmüyormuş, yaşayıp görücez artık :) bu arada geçmiş olsun..
K1a2d3e4r Erol bende sezeryan oldum ama ne karnıma bastırdılar nede kum torbası koydular doğumdan sonra iyice temizlediler bi sıkıntı yaşamadım.
K1a2d3e4r yagmurrorskaya evet uyuşukluk olduğu için idrarı belli bi saate kadar sonrayla dışarı atıyorsunuz. Yani istemsizce idrarınız kaçabilir ☺️ Ben uyuşma gerçekleştikten sonra taktırdım hiç hissetmedim çıkartırken hiç acıma olmadı ☺️