Melike_1995 ben oldum normaldi öyle dayanılmayacak acıları yoktu ilk 2,3 gün biraz sızlıyor dikiş yerleri ama bol bol yürüyüş yaptığında çabucak toparlanıyorsun ☺️ Böyle şeyleri söylemeyi sevmiyorum belki karşımdakini istemeden üzüyorumdur diye ama ben bebeğimi kaybetmiştim mezarlık , hastane , ağlama krizleri bayılma vs git gel işlerim de olmuştu ona rağmen çabuk toparlandım 🙏🏻