Arashsn Kızlar sezeryan sonrası lavaboya cikamazsan hastane çıkışa izin vermiyor dediler doğru mu böyle bişey ile karşılaştınız mı ben sadece gaz çıkarırsan taburcu ediyorlardı diye hatırlıyorum ama hemsire böyle söyledi ayni durumu yasayan var mi
Pnr_2021 Arashsn ben gaz çıkarma durumundan 1 gün sonra çıktım. Ama hemşireler ha bire soruyordu gazdan sonra tuvalete cikabildin mi diye
Arashsn Gorkeminannesi bende sorun olmuyor diye biliyorum öyle hatırlıyorum daha doğrusu ama su an kaldığım.hastsnede ki hemşireler doktorunuz çıkarmaz dediler canım sıkıldı
Arashsn Pnr_2021 gaz çıkardım söyledim.de ama yeterli olmadığını lavaboya da çıkmam gerekiyor ms dediler korkumdan sürekli komposto.ile su içiyorum bu kez de
Gorkeminannesi Arashsn sezaryenden once lavman yapmışlardı zaten e iki gun icinde dogru düzgün bisey de yiyemiyosun nasil cikilmasini bekliyorlar ki tuvalete yani cok sacma
Pnr_2021 Arashsn bana da aynısını dediler canım. Erkenden çıkmıştım ben tuvalete. İnşallah sende rahatlarsın
Arashsn Bebeklerselam54 lagmab verir dedi cikamazsan yaptıktan sonra çıkışına izin verilir dedi herhalde her.doktorun farklı şeyleri var ben ilk çocuğumda gazımi.cikaienca.cikmistim.hatta lavaboya uc gün sonra evde çıkmıştım.o da şurup kullanarak
Dark Arashsn evet gaz kesin çıkması lazım lavaboda öyle. Aslında bütün ameliyatlarda öyle. Ama yaparsınız zaten niye takildiniz ki?
Arashsn Dark korktum aslında bi çocuğun daha var cikmazsaniz cikarmsyz dedikleri için kafama takıldı bir an önce çıkıp diğer çocuğuma da gitmek istiyorum
Gizem_zk Arashsn 11 gün önce sezeryan ile doğum yaptım evet hem gaz hem lavaboya çıkmadan gondermediler ama ne kadar çok yürürsen o kadar kolay oluyormuş hersey
Arashsn Gizem_zk yürüyorum ama gaz karnımın içinde birikmiş lavabo olayını sanırım lagman ile halledeceğiz
Arzukeskin Arashsn evet var doktorum söylemişti kontrole geldiğinde çıkışını veremem lavaboya çıkmazdan demişti
SutlacimiYedimmiBen Arashsn sezeryandan sonra tuvaletini yapıp hissetmeyen bi tanidigim oldu altina yapıyordu geldiğinde hissetmiyordu