33sibel adatıpta muhafazakar bence emin değilim tabi ama çok büyük ve güzel özenli bir mescid yapmışlar. Emsey direk bi cemaate bağlı. Bi de muhafazakarlık önemli tabi ama doğumu bayan doktor yaptıktan sonra ebeler de kadın olduktan sonra muhafazakar olmuş oluyo. Ben emseye fiyatlarından dolayı sinir oluyorum. Sorsanız dini bir hastane ama insanlardan aldıkları paranın haddi hesabı yok. Ne biliyim eğer dindar bi insansan biraz da halka hizmet etmek adına çalışcaksın. Bu kadar fahiş fiyatlara gerek yok bence.