edis22 karpuzlum amin canim insallah benimkide temiz cikar🤲🏻 icecegin tadi cokmu kotu?nasil bir tadi varki? Sizdede migde bulanti veya tansiyon dusme oldumu?
karpuzlum edis22 tadı çilekli soda gibi bir tık daha tatlı geldi bana ama içilrmeyecek bir şey değil. İçtikten sonra hafif bulantı oldu o da sanırım aç karnına şekerli bir şey içtiğimiz için sonra geçti tansiyon sorunum olmadı
edis22 Gamze__79 benim esim calisiyor gelemez ama hastanedeyiz sonucta bisey olursa allah korusun bi suru insan var tek alanda digiliz ki. Bisey olsa herkes kosar. Insallah bisey olmaz sag saglim yapip geliriz🤲🏻
Ecmgn edis22 gece 12 den itibaren su bile içmedim aç karnına gittim ilk kan alımı oldu sonra glikozdu sanırım (şekerli gazoz gibi bişey) verdiler onu içtikten 1 saat sonra yine kan aldılar 1 saat sonra yine kan aldılar toplam 3 kere kan aldılar yani
Mutluhatun Gamze__79 tansiyon düşmesi yada herhangi bir sorun olursa rahatlıkla müdahale etmeleri için