Sağlık ocağında yapılacaktı ücretsiz çağırdılar ama ben doktoruma sorayım dedim doktorda gelmişken yapalım dedi bende hayır diyemedim 260 lira verdik 😅 aç karnına kan verdim sonra 75 gr glikoz içtim 5 dk içinde içmen lazım benimki çilekliydi saate baktım 1 saat geçince birinci kanımı verdim sonra 1 saat daha geçti ikinci kanımı verdim bu sürede de bir şey yiyip içemiyorsun ciğerim yandı susuzluktan 😄 sonra sonuç çıkınca doktorun yanına gittim Allahtan çıkmadı bende şeker inşallah seninde olmaz canım 🙏🏻