Feyzamom ben kendim zaten birşey yiyemedigim için hep çubuk yiyordum eşim de yumurta yapıyordu kendine bir de komşularım sağolsun sürekli yemek getirdiler eşime . keşke annen falan yakın olsa senin için iyi olurdu çünkü gerçekten mutfağa girmek hele ki o buzdolabını açmak tam bir işkence oluyor