Feyzamom Kızlar 12 haftalik hamileyim çok şükür mide bulantım fazla yok ama buzdolabından çok iğreniyorum onun kokusu alınca ister istemez kusuyorum midem kötü oluyor Bi çözüm var mı ve yada kaçıncı hafta da bitiyor veya bitiyor mu 🙄🙄
catidaki_kedi Feyzamom bana da bitiyo dediler ama 23. Haftadayım parfüm deterjan şampuan soğan gbi fazlaca şeylere tahammülüm yok dayanamaz hale. Geldim. Doktorum prilam diye hap verdi ama bana mısın demedi. Böyle tamamlıycam galiba ben ama sizin ki hafif miş sanırım ve umarım geçer 🙏🏻Prilam deneyin💙
esma_ustndag Feyzamom Normalde deli gibi et tavuk ürünlerini bayılarak yiyen ben ağzıma sürmez oldum. Yemeklere bile ekleyemiyorum. Allahım günah yazmasın kokusu cidden çok kötü. Düzenli Prilam hapını kullanmama rağmen maske ve kolonya ile mutfakta duruyorum öğürmemek için. Ama ekşilere düşkünlüğüm artmış durumda. Değişik 😁🤦♀️
tugbadipi Feyzamom Bende 12 haftalığım eşimin parfüm kokusuna kusuyorum, sigara içip gelince yanıma öğürüyorum falan. 2 aydır geçmedi. Bende geçmesini bekliyorum artık gerçekten dayanılmıyor 😫😫
Papatyaytt catidaki_kedi ben artık dogurcam 392deyim benm bilr hala koku hassasiyetim var hayvansal gıdalar veee soğan acayip ağır kokuyor ,,,🙄🙄🙄🥺😥😢😢😢😥
Feyzamom catidaki_kedi Prilam en büyük yardımcım allahtan hafif iyi geciyo .Allah yardımcımız olsunnn ☺
catidaki_kedi Papatyaytt herşeye tamam da duşa girip çıkana kadar varyaaaa o şampuan beni mahvediyor. Yeter ki sağlıkla gelsin geçici bi süreç diyorum. Hatta alıştm diyebilirim ama bişey bazen tetikliyor yoğunlaşıyor snra en az 2 gün ben yine yerlerde 😅 yine diyorum yeter ki sağlıkla kucağıma alıyım da inşallah 🙏🏻 🌸
catidaki_kedi Papatyaytt doğumdan snra da kalıyormuş biliyo musun. Doktorum da hâlâ varmış çok çok etkilendiği şeylerde aynı koku. Varsın olsun dedim de çok mutlusun maşallah diyo :) napim daha da zorlaştırmak ne kazandırıcak ki
Sedasvlms catidaki_kedi tamamen aynı durumdayız duşa girmek tam eziyet şampuan saç kremi parfüm deterjan gbi kokular öldürecek beni de
catidaki_kedi Papatyaytt inşallah kalmaz. Yoksa ben de fazla duşa giremem parfüm kullanamam büssürü sıkntı. Bebeğin erkek mi 🙂
Feyzamom esma_ustndag cidden çok kötü bide sevdiğin yemeklerden igreniyorsun Allah yardımcımız olsunn.bende çok eksi yeme var cinsiyeti biliyormusunz
catidaki_kedi Papatyaytt koku hassasiyeti erkek bebeklerde olur diyolar da o yüzden sordum sağlıkla kavuşalım inşallah 🙂💙
Papatyaytt catidaki_kedi ahh inşaallah canm inşaallah. Valla bilmiyorum ama berbat bişi ve oyuzden heralde çok yiyip icemedigim için istahimda yok ve ben hiç kilo almadım hep bebek aldı suyu eşi karnım yani 7kilo aldım hepsi karnimda böyle bol bol yiyip yiyip te patliyana kadar doyamadım ins doğumdan sonra hormonlarla beraber herşey normale döner
catidaki_kedi Papatyaytt doğum snrası için tek duam bu ve acı çekmemek. İnşallah geçer canım. Her zorlukta bi kolaylık vardır. Biticek inşallah biticek