Cansuyy valla canın tatliysa biraz zor alışırsın canım ben de senelerdir jilet kullanıyorum bı evlenirken agdaya gittim bide cesaret toplayıp bı kere gittim ama yok yani alisacak gibi hissedemiyorum 🤣 doğumdan sonra lazer yaptırırsın ama o da igne batiyomus gibi oluyo yani acısız tek yöntem jilet ,😬 eşinden destek al yaparsa eğer