Kızlar ben uzun bir süredir hep jilet kullandım…
Ama hamilelikte çok zorlaniyorum çünkü hemen cikiyo kıllar tekrar ve karnımdan göremiyorum artık hiç birsey ..
Şuan lazer de yapmak istemiyorum bebeğe zarar vermesin diye
Sizce ağda kullanabilirmiyim ?
Genital bölgem de ki kıllar çok sert
Ağda ve jilet kullanan var mı?