Betan gayet yüksek. Önemli olan nasıl arttığı. Doktorum bana da şu kadar olması gerek ama seninki daha az bu yüzden dış gebelik, boş gebelik olabilir demişti tüm moralim alt üst olmuştu keseyi görene kadar. Çok şükür keseyi sağlıkla gördük ama doktorlar şu dönemde her şeyi kesin olarak söylemiyorlar. sen moralini yüksek tut yemene içmene dinlenmene dikkat et gerisi Allah’ın takdiri 🙏