Deletedmom_12 Mrb kızlar adetime 4 gün var betam 108 çıktı ama doktor çok düşük dedi. Daha once iki kimyasal gebelik geçirdım. Pihtilasma icin de iğneye başladım bugün vitaminler falan bisuru. Haftaya kese gelistimi diye bakcam dedi ben gibi olan varmı? Sizce beta çok mu.düşük 😔😔😔😔
Nurdrmz_24 Deletedmom_12 adetine 4 gün var nasıl çok düşük diyebiliyor ya biraz hastayıda düşünse keşke hayır çok düşük değil benim adet olmam gereken günde verdiğim kan testinde 443 çıktı şuan 38. Haftama girmek üzereyim canını sıkma bende 2 defa kimyasal geçirdim anlıyorum seni bence 2 güne tekrarla kan testini
Aycan01 Deletedmom_12 canım sen sadece kan tabiki yap benim adetime 3 gün vardı beta 19 ile öğrendim yarın 9 hafta olcaz inaşlllah
_anne_kuzusuu00 Deletedmom_12 ben 82 ile ögrenmişdim adetime 3 gün vardı simdi çok sükür 12 hafta olduk teyzesi kalbini ferah tut dua et insallah sana tutunur 🙏🙏🙏😊
Nergisseher Ben 7 ile öğrenmiştim 108 gayet iyi sadece 2 günde iki katı yükselmesi gerek ya da en az yüzde 60 I kadar yükselmesi gerek . Hayırlı olsun 🌸
Deletedmom_12 Allah razi olsun kizlar beni cok mutlu ettiniz insallah tutunur bana doktor olumsuzdu 😔😔😔😔
Elibo Deletedmom_12 öncelikle doktorunu değiştir önemli olan 2 gunde orantılı olan artısı kafana takma stres yapma bol su iç canım
Ozuoz Benimde 2 varken 138 çıktı birde hiç bi zaman 2 katı artmadı, ilk doktor sürekli olumsuz konustu. Kese oluşmadan iç mi dış mı bilemezsin. Umarım artış olur ve sağlıkla tutunur. Ben 17+5 haftalık gayet sağlıklı bir hamileyim. Moralini bozma🙏💙
Deletedmom_12 Sevgiiss darisi bize teyzesi çok endiseliyim cok 😔 kime gittiysem hep dusucek riskiyle bakiyor 😔 bu 3.gebeligim allahım bana tutunmayı nasip etsin amin 😔
Sevgiiss Deletedmom_12 amin inşallah canım sen kan vermeye devam et önemli olan artış ilk değerine takılma
Aycan01 Deletedmom_12 amin inşallah kalbini kötüleme bol bol dua et benim muzicem 2 sene sonra dualarımla geldi inşallah sağa sağlık sağlıklı büyür 😘
Deletedmom_12 _anne_kuzusuu00 oyy maşallaah kuzumm benim ömruuuu up uzn olsun darisi bize teyzesiii ❤