Nur22Elif Bat 18 ama mide bulantım çok olunca dayanamayıp test yaptım. Çok çok silik çıktı sanki. Bi bakar mısınız? 🙈 
Imasleeper Nur22Elif https://imgyukle.com/i/RVNZeR Benim gece idrarında böyle çıkmıştı :) yani gebelik var gibi duruyor sizde de kan verin derim hayırlı olsun ❣️
Annesininportakali53 Nur22Elif iki günde iki kat artacağı için iki gün sonra tekrarlayın derim varsa daha koyu renk olacaktır Adetime 6 gün kala yaptığım kaset test https://resimyukle.io/r/JPQex6FOvR şuan 6 haftaligim kaset test genelde doğru oluyor negatifse silik çizgi bile çıkmıyor ☺
Nur22Elif Melek2424 başta pembe bi leke gibi oldu test kısmı. Kuruyunca da bu şekilde oldu. Atmak için elime alınca fark ettim. Yoksa negatif diye düşünmüştüm. (Olsa bile henüz 1 hafta var belli olmaz dedim)
Sedasvlms Hafif var gbi sanki resmi büyütünce ama emin olmak için erken gebelik testi al canım 10 günlük hamilelik sonrası hemen çıkıyor ikinci çizgi eğer hamile isen allah gönlüne gore versin inşallah 🤲🤲
Htcnal Nur22Elif Erken gebelik testi ile tekrar deneyin bence,cok hafif var gibi cizgi ,onda daha net cikacaktir .Allah gonlunuzce versin 🌸🌸🤗
Melek2424 Nur22Elif ozman adetin bittikten sonra hamile kalmışsın canım var benimde böyle çıktı ordan hesap yapiyim dedim 3haftalık olabilir diyim
Melek2424 Nur22Elif kan ver acilde yaşadığınız şehirde acilde bakiyorlarsa canım kan birle bir buçuk saatte çıkıyor
Melek2424 Benimde adetime var 18de olucam ama erken gebelik testi yaptım böyle çıktı geçen ay kimyasal gebelik yaşadım biraz daha beklicem ondan sonra gidicem kan vermeye
Damlacaa Gece yaptığımda böyle çıkmıştı iki gün sonra tamamen netti , adetimden 6 gün önce yaptım bende. Hayırlı olsun 🥰🌸
Melek2424 Nur22Elif bende aynı senin gibi canım kimyasal gebelik yaşadım şuan hastaneye gitmek istemiyorum eşimi ümitlendirmek istemiyorum işallah ikimizde hayırlı haberler alırız