MerveUgur canim bende epidral normal dogum istiyorum ve bu yuZden doktorumu bile degistirdim. Herkesin farkli bir hikayesi var emin ol cok arastirdim ben ama hic cok kotu bir olayla karsilasmadim. Kimisinm 2 gun surem bas agrisi kiminin bel agrisi kimisi hicbise yasamams farkli farkli. Ben konforlu bir dogum gerceklestirmek ve o ana sahit olmak istedigim icin istiyorum. Tabi bazi gerceklerde var ikinmada hissetmedigin icin zorlanabiliyorsunda ama bunlar dedigim gibi her insanda olacak seyler degil. Herkes farkli yorum yapacak Iyi kotu sacma sapan hatta bence en iyi en guzel cevabi doktorun verecek beni bu konuda cok rahatlatti doktorum ben fikrimi degisicegmi hic annetmiyorum